Tuesday, May 01, 2012

  vekerja

Hari ni hari pekerja . aku pun rasa excited sebab aku intern memang kerja macam permanent staff . lepas tu gaya pun kunun kunun nak macam permanent staff . lepas tu melawa bukan maen pun kalah permanent staff .  :p lepas tu cakap nak confident bajet macam permanent staff . lepas tu buat kerja muka nak serius depan PC bajet bos nampak kau bagus macam permanent staff . tapi padahal kau sibuk conteng lukis rumah , lukis bunga , lukis basikal , lukis gunung ganang , lukis matahari lepas tu akhir sekali mesti nak ada initial yanijelita .*muntah* ini yang aku buat bila busan . orang nampak aku memang macam busy . tapi hakikatnya aku busy melukis . naahhhh . nampak macam aku banyak maen kan . tapi lepas ni tidak lagi . jangan harap ada masa terluang untuk maen lukis lukis . jangan harap . yang ada hanyalah aku kena bekerja lebih rajin dan bersemangat . sebab lepas ni kena kerja dengan bos yang uuuuuu . . . speechless .*sambil tarik comforter baru* motif ? 


Kita ada comforter baru ! ! ! kiut kan . kiut sangad kan awak . har . har . har . kita rasa bersemangat nak tidur malam ni . hari ni kita rasa nak tidur awal la .*sambil gaya gedik fazura* @_@ MakPah memang betul betul nampak stress masa aku nak beli comforter dora ni . rasa nak nanges pun ada . kih . kih . kih . 


Motif letak gambar sendiri besar besar ? sebab ramai sangat cakap rindu aku . kah . kah . kah . bajet kau retisss ? ? ? eerrrkkk ! ! !*menyampah*




Selamat malam . 


:) 



0 kaseh sayang :