Saturday, March 03, 2012

  katakan dengan indah

Semakin hari aku rasa semakin selesa dengan tempat praktikal . betul kata orang . tak kenal maka tak cinta . walaupun kadang kadang aku blur dan tak paham apa yang aku buat . lepas tu bajet busy bukan maen macam permanent staff . lepas tu bila dah tengahari mula tersengguk sengguk depan pc sebab dah takde kerja nak buat sebab terlalu berdedikasi siapkan semua kerja cepat cepat . tapi balik rumah tidur awal macam orang kerja angkat batu . orang kerja angkat batu pun masih cool boleh karaoke malam malam . taktau nak klasifikasikan aku ini kategori perempuan yang kuat tidur atau aku memang tak suka buang masa buat benda laen selaen tidur . :p 


Dan sejak umur aku dah mencecah 21 tahun . *sambil tersenyum paling manis* aku mula sedar ada banyak benda yang aku terlepas pandang . bila sihat kadang kadang terlupa . bila sakit mula kau sedar . bila senang mula rasa bangga . bila susah mengeluh tak sudah sudah . bila niat itu nyata untuk kebaekan . segalanya Dea yang tentukan . Uncle Bun dan MakPah . itu yang paling mahal dalam hidup aku sekarang . semuanya datang dari Dea . yang buruk datangnya dari kita . ini ayat Uncle Bun . ya . aku selalu dapat kuliah free dari Uncle Bun . tak perlu bayar yuran . tak perlu buku tebal tebal . kalau nak cuba boleh datang rumah Uncle Bun . har . har . har . ok . langsung tak kelakar . aku update blog ni sambil dengar kuliah Uncle Bun . tacing beb wa cakap sama lu ~ @_@ 




0 kaseh sayang :