Sunday, March 25, 2012

  cuti

Esok aku cuti . tapi aku tak pasti apa aku nak buat esok . mungkin sebab aku rasa aku perlu cuti . jadi aku cuti . ayat nampak macam aku buat intern dekat company Uncle Bun kan . cuti bukan bermakna aku dapat tidur dengan kadar yang aku suka . tapi cuti hanya untuk membuat sesuatu yang lebih mendatangkan faedah . contohnya pergi berkelah . contoh sahaja . tapi aku rasa esok aku nak buat kek . itu pun kalau aku rajin . bukan apa . takot MakPah rasa aku buang tebiat buat benda yang dah lama aku tak buat . tapi sekarang dalam kepala aku hanya membayangkan tilam dan bantal untuk esok . sebab aku rindu nak tidur siang . sumpah rindu .*muka mintak simpati*





Sejak akhir akhir ni aku suka dengar lagu najwa ni . aku tak pernah suka lagu dea . tapi yang kosong ni aku macam suka . mungkin sebab sebut kosong ~ kosong ~ tu macam syok . har . har . har . entah apa yang kosong pun aku taktau . 



0 kaseh sayang :