Monday, April 09, 2012

  update

Aku mula perasan yang aku sangat busy . minggu lepas aku kena kerja sampai 1 pagi dan bila sampai rumah secara natural mata aku terus terpejam tak mampu nak bukak . MakPah dan Uncle Bun tak mampu nak cakap apa apa sebab belum sempat nak soal apa apa aku dah pengsan . lepas tu bangun pagi aku dah tergopoh gopoh nak pergi kerja kunun kunun macam aku project manager . setiap hari rutin aku memang kelam kabut . bila pikir balik . aku dapat rasa yang aku lebih memberikan komitmen pada benda laen sampai aku lupa diri sendiri yang lebih penting . aku suka kerja . suka sampai bila aku rasa sakit . aku baru sedar keupayaan aku tak macam dulu . kalau boleh nak tunjuk aku memang kuat . tapi hakikatnya langsung tak kuat . kekurangan yang menutup pandangan mata dan hati untuk sesuatu yang memenuhi lumrah sebagai manusia . 


Dah dua hari aku habeskan masa dengan MakPah . habeskan masa dengan MakPah di sini bermaksud aku bawa beliau pergi sana sini sebab beliau kata sejak aku praktikal aku langsung takde masa untuk beliau . asek asek balik kerja malam lepas tu nak ajak sembang pun tak sempat sebab bila bila masa aku mampu buat magik . tapi semalam lepas layan beliau pergi beli barang barang untuk pergi haji . mulut beliau terus senyap dan takde ayat sentap sentap lagi . nampak memang aku yang busy dan langsung tak kisah apa apa . ya . sejak akhir akhir ini .




Aku tahu ramai orang tengah rindu aku . 
*sambil kelip kelip mata paling annoying*


:)




0 kaseh sayang :