Saturday, January 19, 2013

  akhirnya

Ehem . ehem . 


Akhirnya .


Setelah pelbagai onak dan duri ditempuhi . *poyo*


Sumpah ! sangat seronok walaupun ada game yang buat jantung aku dup dap dup dap .


Biar gambar menceritakan pengalaman .


USS . penat cakap beribu kali nak pergi . akhirnya dapat jugak pergi . yeah ! ! !


Ok . ni short film 4D yang paling kiut dan seronok . tengok shrek je pun tapi jerit jerit . 
har . har . har .


Sesame Street . 


Penghibur jalanan . @_@


Ok . ini pun yang paling best . transformer . asek jerit jerit jugak . ahhhhhhhh ! ! !


Ini pun jerit . semua game aku jerit . semua game buat jantung aku dup dap dup dap . sampai naek roller coaster separuh je aku jerit . lepas tu terkedu pengsan . *sambil lap airmata*


Ini banyak dinosour je . ya . dinosour je . 


Far . Far . Away ~ ~ ~


Ok . pakcik ni suka aku peluk dea . har . har . har .


Akhirnya dapat makan red velvet jugak . tapi tak sedap sangat . ngeh ~


Saya polis ! jangan bergerak !


Motif gambar ? kalau makan cekelet banyak badan boleh jadi gem . blurp ~ blurp ~ blurp ~



Impian pertama 2013 : Universal Studio Singapore . DONE !


Next : Impian kedua 2013 . Perth ! kah . kah . kah . 


Bukan . bukan . 


Impian kedua lebih bermakna dan penuh ranjau berduri . *sambil selak selak semak*


Impian katanyaaaaaaaa . *amat poyo*


Happy Holiday kawan kawan ~


:)


6 kaseh sayang :

Amir Hamzah said...

Gambar last kau macam monyet la. Not bad. Cute2.

Anonymous said...

Tak baik cakap orang macam monyet..

Azriyani Bunaim said...

hahahahaha....dosa kan.*sambil lidah pelat*

Amir Hamzah said...

yela2... mintak maaf. yani second place cantik.

Azriyani Bunaim said...

apa????aku cantik? thanks amir. nnt aku blanja maen game. hahahahaha...

nnt pegi korea lg cantik...sob~sob~sob~untunglaaaaaa...

akubernamanatasha said...

ehem2