Monday, January 21, 2013

  suti

Minggu ni minggu pertama cuti . walaupun baru minggu pertama tapi aku dapat rasa kejap je lagi dah nak abes cuti . masa yang pantas berlalu . atau aku yang langsung tak menghargai masa yang ada . walau aku berusaha untuk menggunakan masa sebaek yang mungkin , aku tetap takkan berjaya . apehal poyo bebenor ayat ? ? ? motif ? kerja aku bila duduk rumah masak , makan , tidur . kunun bawak buku kemaen tebal nak study dulu before naek sem tapi semua tu hanya khabar angin yang ada atas angin . angin pun boleh rasa . tapi semangat aku langsung tak boleh rasa . yang ada sebelum tidur malam set dalam kepala esok pagi lepas subuh nak tidur balik . kah . kah . kah . selalunya time begini aku dah beradu . tapi malam ni tak lagi . bukan sebab buat fyp . sebab banyak mengarut buat bukan bukan . jangan tanyalah kerja mengarut aku tu apa . ^_^




0 kaseh sayang :