Sunday, February 10, 2013

  rindu ?

Since ada ramai orang tanya kenapa aku tutup blog , aku bukak balik . dan sebenarnya aku memang rindu nak bercerita dalam ni . ceewah ! bajet ramai sangat orang nak tahu pasal kau . tak kisahla . yang penting setiap cerita dalam blog ni hanya untuk berkongsi dan aku tahu ramai orang tengah rindu aku sekarang . kah . kah . kah . 


Tinggal lagi seminggu aku akan balik sarawak . oh ! sekejap betul masa berlalu . dan InshaAllah ini kali terakhir aku balik sarawak . oh ! final sem ! final sem ! final sem ! ! ! ! suka sangat dengan final sem ni dah kenapa ? ? ? scary ok .


N E G E R I 9 .


Aku memang suka tawar barang sampai harga yang aku mintak macam tak logik . dan ni bukan carpet yang makpah beli . 

Dea dan carpet .

Selaen dea dan carpet . 

Semua orang memang tak suka amek gambar masa makan kecuali aku . ngeh ~



Situasi di laen hari dan waktu . 


M E L A K A .


Selamat Pengantin Baru kepada semua . eh ! salah . kepada mereka berdua sahaja . tapi muka semua kemaen suka dapat duduk kat pelamin . :p

Ikan bakar ~ ikan bakar ~ ikan bakar ~ ~ ~ kenapa gambar ni takde menunjukkan ikan bakar ? ? ?

Melaka di malam hari .

Kebabommmm  ! ! !

Kincir angin ? kincir air ? kcing ! kcing ! 



Assalam . 


:)



Lots of love,
SiManis

5 kaseh sayang :

Anonymous said...

tak rindu pun..

Azriyani Bunaim said...

kalo xrindu xdela sibuk bace blog ni....*sambil jeling*

Anonymous said...

Saja je terbaca sbb teringat, bukan rindu.. * sambil menjeling cermin kereta crack*

Azriyani Bunaim said...

teringat sampai satu jam skali tgk blog???OMG! terima kaseh kerana meminati saya. saya terharu dgn sokongan anda. oh! terima kaseh.*sambil ketuk2 cermin yg crack*:p

Anonymous said...

Minat? Was and used to...tapi terus menyokong.. Chaiyok, chaiyok sem baru, fyp2 * sambil mengosok rim yg calar*