Sunday, June 09, 2013

  farewell

Malam tadi ada farewell dinner untuk batch aku . macam tak sangka dah nak habes belajar . yes ! yeah ! ok . fyp belum present tak boleh nak beria . dan masalahnya sekarang analysis data aku hang sebab software tu taknak keluar output yang aku nak . esok dah nak kena hantar . mata panda lagi untuk malam ni . In Shaa Allah malam ni miracle akan terjadi . oh yeah ? May Allah guide me dan permudahkan segalanya . amin . 


mereka lelaki dan tak berapa lelaki . :p

mereka perempuan dan cantik . 

batch network computing . 

farha , yani , jeeha . 

mereka yang selalu ada di sekeliling aku . 

masih lelaki yang sama . boring . :p

housemate yang sexy . pose biasa untuk jadi sexy bagi perempuan . ngagagaga ~ 

mereka dari sabah . yeah ! *caption pelik*

tersepit . 

mereka . 

ok . dea paksa aku peluk dea . *muka terpaksa* :p 

batch network computing lagi .

dea partner debate aku . merah dan berahi . har . har . har . 

mereka yang laen . 

seni gambar gegar . naseb ~ ~ ~ 


Cerita di sebalik kenangan .



Semalam keluar rumah pakai flat shoes . aku memang tak reti pakai heels . jalan macam orang mabuk . terhuyung hayang . ah ! kelakar sangat bila bayangkan diri sendiri jalan simpang siur . kesian kan . simpang siur ? macam aneh bunyinya . masuk kereta bff , semua paksa suruh pakai heels since skirt aku meleret leret dan kawan aku yang baek hati dengan rela bagi pinjam heels dea yang aku rasa tinggi mak ai . kesudahnya kaki aku sakit sampai hari ni . macam orang baru lepas daki gunung je rasa sakitnya . har . har . har . telakar tau awak ni azriyani . apapun tak boleh . :p



3 hari lagi start final . 3 hari . ya . 3 hari . bila dah nak habes belajar ni makin takde mood nak jawab exam . boleh gitu ? 


Basyah !


:)


0 kaseh sayang :