Sunday, June 30, 2013

  'hadiah'

Jumaat semalam dah start 3P security program . so far ok dan trainer pun sempoi . tapi macam biasa aku memang selalu rasa busan bila dengar kuliah . dari pukul 9 hingga 5 kena mengadap kuliah . harap harapnya 7 hari ni bolehlah aku hadam segala ilmu supaya tak rasa sia sia aku meninggalkan MakPah kesayangan . ceeewah ! bajet MakPah hadap sangat aku ada dekat rumah . har . har . har . ok . MakPah memang sedih ok aku balik lambat . :p 


Masa dalam kuliah , trainer tu suruh buat satu methodology pasal security . tapi entah teori mana aku pakai aku cakap firewall gate ada password . kah . kah . kah . rasa nak terjun bangunan bila trainer tu duk mengolok cakap sejak bila firewall gate ada password . ada firewall baru dicipta ke sekarang ni ? nak cover malu aku cakap i means firewall ON or OFF . fuh ! rasa macam terbakar muka tahan malu . dan aku tahu kamu yang baca pun nak cakap aku bangang kan . tak guna praktikal dekat department it tapi buat teori sendiri firewall gate ada password . what the bangang sangat sampai basic info network pun aku tak tahu . tapi info network yang susah susah aku tahu . takbur . @_@ aku rasa aku kena grad dengan title bachelor of arts . motif arts ? entah . tidur is one of arts maybe . kecomelan semasa tidur . eeeyyuuuu ~ ~ ~ 


Dan sekarang nak kena amend report fyp . presentation fyp Alhamdulillah ok walaupun kena tembak tapi tak mati . 4 july nak kena setelkan report dan hantar jilid . 'hadiah' birthday paling bermakna dalam hidup azriyani bunaim . aku memang suka 'hadiah' laen dari yang laen ni . baru boleh cerita dekat anak cucu untuk jadikan pedoman . pedoman buat fyp yang saaaaaaangad indah seindah senyuman sang penyair .*gaya nenek bercerita pada cucu* nenek harus guna ayat klasik kan . 


nenek di waktu muda . *cerita pada cucu 30 tahun akan datang*



Selamat Berhujung Minggu !


:)



4 kaseh sayang :

Anonymous said...

Wajah Kesayangan Hamba -Hail Amir

Azriyani Bunaim said...

Klasik sungguh lagu yang dituju. tp nenek ni nenek moden...tahu dgr lagu omputih je...:p

Anonymous said...

hahaha... kena tuju lagu lain la nampaknya..

Just give me a reason - Pink
Set fire to the rain -Adele

30 tahun lagi, lagu ni jadi klasik

Anonymous said...

Set fire to the rain - Adele