Friday, September 13, 2013

  wajah kesayangan hamba

Sekarang bulan sembilan . musim hujan . musim orang kawen . sorang lagi bff aku dah kawen . kejap lagi sorang lagi . kejap lagi sorang lagi . kejap lagi sorang lagi . kejap lagi aku pulak . eh . eh . bukan . In Shaa Allah setiap manusia ada pasangan . tapi kalau pasangan orang tu ada dua tiga caner ? suka cakap mengarut tau . choooyyy ! apapun setiap yang berlaku ada hikmah . Allah lebih tahu apa yang terbaek .*muka serius*


Sebenarnya bff aku dah kawen dari minggu lepas . tapi sebab cable transfer kamera aku tertinggal dekat rumah keknda , jadi tak boleh nak transfer apa apa gambar . tengok jela dalam kamera zoom sampai tak boleh zoom . kesudahnya busan lepas tu takde mood nak update blog . masa terluang memang banyak . rasa nak jual nasi lemak depan rumah bila pikir masa banyak terbuang dengan menonton tv yang memaparkan cerita yang menyakitkan hati seperti derhaka seorang madu . kah . kah . kah . satu rumah aku emosi bila tengok cerita tu . sampai uncle bun yang tak berapa layan cerita melayu pun rasa panas hati . lalu terbawa bawa perasaan panas hati ke masjid untuk solat asar . muahahahaha ~ 


Selamat Pantin Seminggu Isma & Adal ! 

Tak sangka kita gegurl pakai baju sama warna . boleh jadi geng kendarat barangkali . :p

Orang laen posing relax apesal aku berdiri macam robot ? terlebih makan nasi minyak agaknya . 

Anis & Mai . 

Gitu caption yang aku pegang . jom kahwin ! katanyaaaaaa . dan dan pakcik sebelah tu elok je sebelah aku . kalau tengok kamera mesti dah ngam bergambo sekali sambil pegang caption i love u . oh ! pakcik . ampunnnn . 



Semua gambar ni aku copy paste dari facebook kawan aku . ni je gambar yang ada aku . sadis kan . mentang mentangla aku datang lambat . ni je yang mampu ada aku . ah ! sedih . jumpa dahla setahun sekali . tacingggg sangad . 



Salam September . 


Selamat Pengantin Baru buat semua pantin dan bakal pantin di luar sana .


Semoga perkahwinan yang dibina kekal hingga ke Jannah .


Amin .


:)


0 kaseh sayang :