Monday, September 02, 2013

  dua je

Syawal dah nak hampir tamat . tapi rasanya aku takde pergi beraya mana mana melaenkan hanya balik kampung beraya rumah sedara yang tak dikenali dan beraya rumah sedara yang dikenali . rumah sedara yang tak dikenali tu maknanya rumah nenek nenek yang aku tak pernah pun tengok sebelum ni tapi tiba tiba eh ! siapa orang ni ? kenapa kita tak pernah jumpa dea ? dea sedara kita ke ? MakPah pun malas nak jawab . tapi makan kueh raya kat rumah dea kemaen pelahap macam kenal je . macam sedara rapat gitu . kemaen tak tahu malunya . siap tambah air banyak kali . aigooo ~


Tapi fakta sebenar aku memang jenis pemalas nak keluar .  tapi kalau dah keluar tak ingat nak balik pulak . entah apa patern aku ni pun taktau . sebabnya kalau keluar nak kena mandi , iron baju , iron tudung . ah ! semuanya malas . mandi tu yang paling malas . nampak tak aku jujur . jadinya kalau nak ajak aku keluar memang kena cakap awal seminggu . supaya aku bersedia . kah . kah . kah . kelakar sangad ler tu . 





Ni je gambar raya yang wujud . tu yang emosi semacam bila ingat takde gambar raya . 




Salam September .
*kerut dahi*


:)


0 kaseh sayang :