Friday, August 30, 2013

  merdeka

Hei , hai ! assalamualaikum . aku di sini . ya . tak kemana . terima kasih masih menanti . terima kasih hari hari klik link azriyanisukatulis kemaen pagi petang siang malam tapi takde update . :p bajet fofular ke apa ni ? bukan . tahu banyak pengambil tahu di luar sana . :)


Lokasi sekarang di soromban . menjalankan aktiviti tanam pokok durian tapi hasil 5 tahun lagi . asek tanam anggur je kan . sekarang masih belum ada rezeki . tapi In Shaa Allah , Allah sentiasa membuka pintu rezeki untuk hambaNya . positif dan sentiasa positif . jauhkan sifat negatif . wah ! sejak asek tengok Prof Muhaya dekat tv , kemaen cakap pun nak macam dea . hari hari mengadap benda yang sama . bila dah asek duduk rumah ni , sakit sakit pun macam orang tua . terasa beginila bila dah jadi dewasa . terlupa sudah dewasa . rasa macam budak budak lagi sebab hari hari gaduh dengan izzah . dea cakap bontot aku besar , aku cakap dea gemok . ah ! sekarang dea memang gemok . tapi adakah benar bontot aku besar ? kanak kanak memang jujur tapi adakalanya dea juga akan menggunakan teknik psiko untuk sakitkan hati orang laen . ya . hati aku sakit bila dea cakap bontot aku besar . kah . kah . kah . 


Esok 31 ogos . hari merdeka . wish all malaysian selamat hari merdeka . kita kena bersyukur dengan apa yang kita ada sekarang . Alhamdulillah untuk segalanya .*gaya ucapan dalam tv*




Ni bukan update raya . ni bukan gambar raya . ni update merdeka . gambar merdeka . jangan tanya mana update raya . bai .



Salam Merdeka .


:)


0 kaseh sayang :