Wednesday, July 06, 2011

  aduhai ~ ~ ~

Malam tadi . awesome ! walaupun saya terkulat kulat mau menghabeskan makanan korea itu . makan laju laju kunun kunun sedang lapar . tapi hakikatnya makan laju laju supaya cepat habes dan hilangkan rasa . naseb baek ada coke . membantu meneutralkan rasa dalam mulut . ngeh ~ saya memang kampung dan jakun . :D thank you so much to bakal pengantin hazi farhana dan iqbal fikri . saya hanya bakal pengapit . har . har . har . kunun nak jadi pengapit . tapi langsung takde sifat shopan nak duduk kipas pengantin atas pelamin . entah ketawa besar . entah posing perasan mengalahkan pengantin ! omaigod ! abaikan persoalan saya jadi pengapit . memang tak sesuai . saya lebih suka duduk dekat khemah dan makan banyak banyak bagi hilang mengidam nak makan nasi minyak . kalau ada bubur jagung lagi bagus . kalau ada macam macam jenis air . saya akan pastikan saya rasa semua air . tapi kalau ada karoake yang orang nyanyi macam harammm . saya rasa nak baling dengan tulang ayam yang saya dah ratah . ini baru style mael lambung . gangster . :p 


Eh . eh . apehal tiba tiba cerita pasal rumah kawen . sebab hari tu pergi rumah kawen sedara Uncle Bun . tapi bukan orang nyanyi tak sedap . ini DJ dea yang macam harammmm . annoying ! mungkin disebabkan umur DJ itu agak tua . saya rasa dea sudah tidak sesuai menjadi DJ dan membuat lawak lawak yang eerrrkkkk ! sekian . macam dah lama tak bebel bebel dalam blog . rasa teremosi pulak . hi . hi . hi . padahal pasal rumah kawen je ponnnnnnn . 


Ini bakal pengantin . dan sebelah itu mungkin pengapit . atau mungkin ketua kendarat . ha . ha . ha .

Ini nasi korea itu . macam menyelerakan . tapi rasa not bad . tapi kalau ada nasi goreng kampung lagi sedap . hiks . 

Saya nak handbag guwes macam awak jugak ! ! ! ! @_@





p / s : berhenti berusaha . berhenti berharap . pandang ke masa depan . kita merancang . Allah menentukan . 


0 kaseh sayang :