Monday, July 04, 2011

  LOVELY DAY

* sila baca dengan nada manja gedik gaya nora danish *


Di saat kita rasa sepi .


Allah gantikan dengan sesuatu yang buat kita rasa meriah .


Di saat kita rasa kita sudah tidak mampu bergelak ketawa .


Allah gantikan dengan sesuatu yang buat kita ketawa sepanjang hari .


Di saat kita rasa jaoh dengan orang orang yang pernah mewarnai hidup kita .


Allah pertemukan kembali kita dengan orang orang itu untuk mewarnai kembali warna hidup kita yang kian pudar .


Terkejut .


Terharu .


Betul betul rasa nak nanges sampai keluar hingus .


Terima kaseh kawan kawan .


Terima kaseh buat saya rasa muda sebab kamu kamu nyanyikan lagu happy birthday macam saya seorang kanak kanak .
*sambil tepuk tepuk tangan gembira*


Tapi saya rasa malu .


Sumpah malu .


Rasa nak nyorok bawah meja bila kamu kamu semua nyanyikan lagu happy birthday .
*sambil tutup muka*


Begitu rasanya menjadi birthday girl .


Rasa macam artisss pun ada .


KAH  . KAH . KAH .


Tapi kamu kamu semua memang terbaekkkkk !


Manisssssnya hari itu .


Nak tuju lagu boleh ?


Si gadis gadis yang gojes . sumpah tak tipu . :p

Kek ini buat saya rasa terharu . tapi lagi terharu tengok angka 24 itu . macam salah je . :p

Ini cik anis idayu yang semakin chantek . nak ngorat bole ? hiks .

Signboard ini menjadi pujaan kami bertiga . ha . ha . ha .

Omaigod ! inilah jejaka jejaka yang dulunya gangster kampung dusun tapi sekarang dah gentleman ok . hak . hak . hak .

Si gentleman gentleman lagi . haruslah bodek dalam blog . terima kaseh kerana tak baling telur atau kek pada saya . :p

Terima kaseh cik isma atiqah dan cik anis idayu dengan hadiah itu . awak berdua macam perli saya je tau bagi tabung besar besar . ha . ha . ha . tapi kiut . T___T

Ini cik isma atiqah yang semakin kiut . taknak ngorat sebab takot kena smackdown . ha . ha . ha .

Ok . ini ahli kumpulan the jelitasss . kah . kah . kah . thanks awak berdua . saya sayang awak berdua ketat ketat .*sambil peluk cium* 

Ini si jelita . eerrkkkk ! ! ! taktaula nak letak caption apa ! 

Ok . sebelah saya itu uncle bun yang kuat lagi perkasa . ngeh ~ *tiba tiba*



Tiba tiba je ada gambar budak sesat dekat sini .


Budak gedik yang nyanyi lagi happy birthday untuk saya macam ini :

Happy birthday to you .
Happy birthday to you .
Happy birthday to UCU GEDIK BUSYUK .
Happy birthday to you .

Terus touching taknak kawan dea . 


Budak gedik yang kareb busuk ! har . har . har . 


Last but not least .


This is what we called KISAH KLASIK UNTUK MASA DEPAN .


Terima kaseh kawan kawan for the surprise .


Tanjat boboy .


Agagagagaga ~


Eh . eh .


Ada orang buat entry special untuk saya la .


Terima kaseh banyak banyak . 


Tapi rasa macam juling je mata bila baca . 


Yuhuuuuuuuuu ~


:)

12 kaseh sayang :

zalin onceitalk said...

sedihnya aku x dpt jumpa korang ritu...

anisidayu said...

saye suke entry awk ni!! hahaha...sayang ketat2 juge!!! :D

weh...weh...gmbar yg ber2 ngn ko tuh terserlah aku sgt tembam.hahahahha

Imaan Fikir Rasional said...

yani cantik!! tak tipu.. =)

Afendi Othman said...

budak gedik yang malu ngan saya..

Azriyani Bunaim said...

zalin :

ko gi ke umah fara...?

Azriyani Bunaim said...

anis idayu :

hehehe....mane ade tembam...kiut la tu...;)

Azriyani Bunaim said...

imaan :

hahahaha...saya percaya pujian kamu itu.:p

Azriyani Bunaim said...

fendi :

dea budak kecik yg anti lelaki.kahkahkah...

keyqiestudiante said...

bek punyer

Azriyani Bunaim said...

qiqi :

yeahhhhh!!!!!kite yg tbaek!!!!!!*thumbs up*hehehehe...

HanYa DiriKU.... said...

adeyhh..gambau aku xeer...soryy geng..;(

popo said...

hahahah..lame x jumper semua..ingt da berubah..tp maseh samer..samer seperti 6tahun dahulu ketika daftar di PMM....ble lg nk jumper..nk kne tgu yg laen kawen ke??..adeh..lepas ni saper yer....