Saturday, September 17, 2011

  rindu

Sejak balik ke sarawak . saya mula rindu macam macam . entah kenapa ngada ngada nak rindu ini . nak rindu itu . patotla orang cakap kalau rindu bilang rindu . kalau sayang bilang sayang . eh ! sayang takde kena mengena dalam hal ini . sem ini saya ada 23 jam kredit . saya mula rasa nak garu garu kepala sebab ada 7 core . dan sem ini merupakan sem pendek yang kalau ada esimen semua nak rushing . mungkin niat saya nak kurus akan dapat dilaksanakan sebab hari hari jalan kaki lebih jaoh dan hari hari saya makan lambat dan kadang kadang terlupa nak makan . memang macam tipu kan bila saya terlupa untuk makan . :p tapi memang betul cakap orang . susah untuk menyesuaikan diri dengan keadaan baru . tapi sebagai perempuan yang kunun kunun tabah saya akan cuba menyesuaikan diri walaupun saya selalu mengeluh dan mula rasa penat untuk mengeluh lagi . Uncle Bun cakap bersusah susah dahulu . bersenang senang kemudian . berakit rakit ke hulu . berenang renang ketepian . kau ada abah yang suka berperibahasa bila memberi nasihat ? @_@


Saya mula rindu dea sebab masa cuti lalu saya banyak menghabeskan masa dengan dea . mesti dea suka bila tau saya rindu dea . hiks .

Saya rindu untuk buli buli budak ini sampai dea jerit kuat kuat . tengok . dea pandai buat mata juling . sape ntah yang ajar . 




Last but not least .


Ini keadaan bilik baru saya . barang saya sikit kan . padahal ada lagi yang tersembunyi . 


Saya rindu MakPah .


Tapi masih belum berkesempatan untuk bercakap dengan MakPah dalam telefon .


Semoga Allah lindungi beliau selalu .


Amin .


0 kaseh sayang :