Friday, September 02, 2011

  syawal 4

Hari ini saya rasa macam vangang . vongok . sengal . poyo . semua ada . ini semua gara gara saya buat latihan vokal dalam bilik kecemasan . bukan studio ning baizura . kalau ning baizura ada dalam bilik kecemasan itupun pasti awal awal saya dah kena reject . sebab saya jerit macam orang gila ! jangan cakap tune . pitching pun boleh buat gegendang telinga kau rasa nak tampar tampar muka aku . demmm ! malu jangan cakap . rasa macam nak pakai topeng . entah apehal saya nak jerit jerit dalam bilik kecemasan itu . sebelum pergi hospital berkobar kobar sebab nak jari cepat baek supaya saya boleh cibuk bontot selepas berak dengan nikmat sekali . tapi selepas jari kena service rasa macam entah bila nikmat cibuk tu nak datang lagi . sakit mak oi ! rasa macam nak tanggalkan jari bagi pada nurse service baek baek pastu pasang balik . baru tak rasa sakit . ini memang betul betul dugaan sebab esok saya akan buat latihan jerit jerit dalam bilik kecemasan lagi . harap harap esok takde jururawat lelaki .*pengsan*


tengok tangan sendiri macam tengok tangan babun . bengkak sampai rasa geram nak cubit cubit kan . :p






p / s : saya rasa jeles tengok orang laen asek pakai baju raya bergambar gedik gedik . saya ? entah bila nak pakai baju raya . tsk . tsk . tsk . 


0 kaseh sayang :