Sunday, September 04, 2011

  syawal 6

Permulaan hari raya saya . hanya bersama Uncle Bun . MakPah masih lemah dan hanya duduk di rumah . walaupun saya menjadi bahan usikan oleh sedara mara pada hari semalam kerana keadaan jari yang macam budak perempuan tak reti maen mercun . tapi mereka sedara mara yang best . best dea kali ini lebih best dari makan eskrim . tak paham kan kenapa saya suka cakap makan eskrim itu best . @_@


Ini sepupu saya .

Dan ini sepupu saya yang bertunang pada hari semalam . umur dea sama dengan saya . apa tujuan cakap umur dea sama dengan saya ? ? ?
 yela . dea da tunang wei . :p

Adat melayu yang mengagumkan . 

Jari saya ini bukan sebab maen mercun ok ! tapi sebab melecur semasa masak rendang . macam over kan saya . saya tahu kamu pun tertanya tanya sebelum ini kan . saya sendiri takot untuk melihat jari saya . rasa nak ganti jari baru . semalam saya jerit jerit lagi di bilik kecemasan . harap harap esok saya lebih kental ! :p



Selamat Hari Raya ke-6 kawan kawan ! ! !


:)

0 kaseh sayang :