Friday, November 11, 2011

  D A L A M

Bila dah berhari hari mengadap benda yang kau terpaksa dalami sampai dalam . rasa macam tak dalam dalam dan semakin sukar untuk didalami kerana semakin dalam pulak apa yang ingin didalami itu . dan bila pikir dalam dalam apakah relevannya aku belajar network tapi rasa macam tak dalam langsung ilmu tentang network yang ada dalam kepala aku sekarang . kebanyakan ilmu yang ada dalam kepala aku bukan ilmu tentang network . tapi lebih kepada menjadi pakar psikologi sampai rasa diri sendiri pun terpsiko sekali bila dah mula rasa stress mengadap software network simulation yang aku terpaksa explore dalam dalam untuk dipersembahkan kaw kaw depan lecturer dan kawan kawan supaya mereka terpesona , kagum dan wow ! dengan software tersebut . @_@ apa yang aku rasa sekarang aku nak timbus diri aku dalam dalam sebab aku dah mula rasa sakit jiwa tengok software ni . makin dalam pulak function yang dea provide yang buat aku rasa eerrggghhhh ! ! !*meneran dalam dalam* 



AGI IDUP AGI NGELABAN !
rasa nak tampal kuat kuat dekat dahi . 


1 kaseh sayang :

Terlalu banyak Alasan said...

u can do it!! jgn timbus dalam2..kang teman setido awak xdpt tido! =)