Sunday, November 06, 2011

  meriah

Hari ini hari raya . tapi bukan hari raya yang begitu meriah seperti aidilfitri . tapi hari ini tiba tiba menjadi meriah disebabkan beberapa faktor . bila saja disebut faktor . makanya ia adalah sesuatu yang betul betul menjadi penyebab . penyebab kepada kemeriahan . begitu scientifiknya penulisan saya .:p meriah dengan makanan . meriah dengan riuh rendah suara setiap ahli keluarga . meriah dengan suara tv . dan meriah dengan suara MakPah dan Uncle Bun yang kecoh dengan daging korban yang banyak taktau nak buat apa . tapi saya masih boleh cool tidur depan tv kunun kunun keletihan menjadi ketua masak hari raya . over kan . ini hari raya aidiladha paling cool dan meriah yang pernah saya nikmati . sebab apa ? sebab MakPah tak menjerit jerit bila saya tidur dengan lama dan enaknya tanpa memikirkan pinggan mangkuk yang berlonggok dekat dapur . har . har . har .*ketawa gembira* 


Hari raya memang kena letak pic yang pakai baju ala ala raya walaupun hari pemakaian bukan pada hari raya . tapi dipakai pada hari presentation . bersama natasha hudson . he . he . he . 

Rasa macam saya begitu shopan ye dalam pic ini . beratus kali gosok mata bila tengok pic ini . @_@ 
tapi hakikatnya keshopanan saya adalah dusta . kesian . sob . sob . sob .



Salam Aidiladha kawan kawan .
*sambil makan rendang jiran sebelah*


=)

2 kaseh sayang :

Anonymous said...

untungla....ade org kt sebelah tuh...

*jeles*

Azriyani Bunaim said...

hahahahahahaha....

sambil kenyit2 mata

*gembira*