Monday, September 03, 2012

  3

Hari ni dah 3 sept . tapi aku boleh senang hati tak bayar yuran lepas tu tak register course . aku memang suka menggelabah last minutes . lepas tu menyusahkan semua orang . :p bila Uncle Bun tanya bila nak bayar yuran , aku cakap esok . tapi esok still rasa malas nak keluar pergi bank . ada online banking tapi tak hingat password . taktau kan nak cakap orang macam ni macamana . belum lagi nak hingat password nak register . itu aku tengah cuba ingat dari pagi tadi password yang mana . har . har . har . memang orang yang bermasalah . dalam kepala ada banyak benda nak buat . tapi semua benda tertangguh sebab malas . contohnya kemas beg . nanti bila dah hari dah nak balik baru kelam kabut kemas semua barang . sebab dah terlalu lama duduk rumah . jadinya langsung tak rasa excited nak balik . tapi nervous banyak . rasa macam 1st year . padahal dah final year ok . oh ! suka . tapi tak suka sangat bila pikir fyp . nervous . takot . ini penentu segalanya . 



Dan aku rasa tak gembira nak balik sebab aku rasa bersalah . maaf . sangat .