Thursday, September 13, 2012

  baru yang hilang

Sem baru . azam baru . semangat baru . tapi semuanya hilang dibawa angin . tadi pagi MakPah call . beria suruh balik . sejak jpa aku tak masuk lagi atau lambat atau entah masuk entah tak . aku jadi malas nak pikir pasal duet . dalam dilemma . tapi nada suara MakPah aku tahu dea berharap aku balik . tapi tersentuh bila dea mula kecik hati bila aku cakap aku tak dapat balik . hari ni aku dah mula buat perangai malas pergi kelas . orang pergi kelas , aku duduk termenung pikir macam macam dekat rumah . oh ! memang rasa macam pergi makan angin . mood bercelaru . banyak benda yang ada dalam kepala . tajuk fyp . kredit hour yang ciput . tiket flight yang mahal . kusut . nanges pun belum tentu hilang kusut . jadinya tak guna nanges dan cuba selesaikan satu per satu . kita merancang Allah menentukan . kalau aku tahu . . . . aku dah sedia dengan macam macam penyelesaian . ya . kalau itu kata kata syaitan . jadinya tak guna mengeluh . 



Oh ! ya . MakPah suruh balik sebab mereka akan ke tanah suci . *tiba tiba mood gembeng* 




0 kaseh sayang :