Saturday, September 29, 2012

  nama



Aku tak tahu nak cakap apa tentang nama di atas . tapi yang penting aku marah .*sambil muka sangat garang* kebetulan tentang nama . ramai cakap nama aku susah sebut . susah ker ? AZ RI YA NI . 4 suku kata sahaja . pergi mana mana bila orang tanya nama mesti aku kena ulang 3 , 4 kali baru orang clear dan bila nak sebut balik terus bunyi laen . last last bila susah sangat terus aku cakap nama saya YA NI . walaupun situasinya formal . oh ! YA NI .*kena sebut dengan nada ceria* lebih mudah sebut . gggrrrrrrr ! MakPah cakap nama YA NI lebih sedap dipanggil dengan nada menjerit . har . har . har . nak cakap saya tak dengar kata la tu . :p tapi MakPah tak pernah panggil aku YA NI . beliau lebih suka panggil aku sayang .*tipu* kah . kah . kah . ok . rindu MakPah sangat walaupun selalu kena jerit bila dekat rumah . :(




0 kaseh sayang :