Monday, October 01, 2012

  review

Aku cinta MASALAH .



Aku beli buku ni masa tengah duduk dalam kereta tunggu kawan aku pergi maxis settle hal broadband . ada seorang lelaki berkemeja datang jual buku ni dan ada beberapa buku laen . aku beli sebab nak tolong dea yang macam  penat pergi sana sini promote buku dan ini buku motivasi pertama yang aku tengok dalamnya sangat berwarna warni .*sambil muka ceria* harga hanya RM12 . dalam sehari aku boleh habes baca sebab dalamnya hanya banyak gambar yang mudah paham dan ayat yang tak melewah . paham tak apa melewah ? aku tak suka baca benda yang melewah . macam jugak novel . aku akan skip ayat yang aku rasa oh ! ayat dea busan dan meleret . 


Aku memang suka buku yang berwarna warni . kalau banyak gambar lebih bagus sebab lebih mudah paham . terus lekat dalam kepala . 


Ok . ini aku taktau nak cakap apa . tapi bila aku tengok gambar gambar ni imaginasi aku terus membayangkan masalah itu bukan lagi masalah jika diselesaikan satu per satu . sangat positif kan . haaaaa . . . dan yang penting setiap masalah ada penyelesaiannya. Allah akan meredhai hambaNya yang redha . ceeeewah ! sangat positif kau ayat aku . :)





p/s : housemate aku semua suka membaca . bila aku beli buku ni semua orang tanya aku ker yang beli buku ni ? har . har . har . nampak sangat aku jarang membaca . pupukla amalan membaca . bagus untuk moral dan fizikal . :p

0 kaseh sayang :