Tuesday, October 23, 2012

  yang lepas

Dua paper dah lepas . ok tak ok aku kena jugak jawab ok sebab aku dah berusaha . tinggal dua paper lagi lepas naek semester break . ok . dua paper yang ni memang gerun sikit sebab distributed system memang aku langsung tak paham apa apa . tiba tiba belajar thread dalam java programming . soalan midterm kalau keluar coding memang aku akan koyak paper tu . har . har . har . sekarang masa untuk pikir esimen segala bagai yang nak kena pikir contain apa kena letak lepas tu fyp lagi . oh ! bila cakap pasal fyp rasa darah tak naek ke kepala tapi yang ada angin . cuti memang nampak gembira . semua orang rasa excited menghitung setiap jam dan saat untuk naek flight dan jumpa keluarga yang tercinta . tapi aku rasa cuti itu langsung takde makna kalau dalam kepala berselirat nak pikir esimen dan fyp . menyampahla bila cakap fyp . menyampahnyeeee . menyampah sangat . wah ! banyak sangat menyampahnya . ok .chill ! malam ni boleh tidur dengan tenang tak payah stay up . esok masih pikir benda yang sama . ya . itulah hidup . 




0 kaseh sayang :