Thursday, October 25, 2012

  salam aidiladha

Hari ni hari wukuf di Arafah . semalam MakPah call dan cakap dah nak bertolak naek bas pergi Arafah . MakPah cakap doakan mak sihat dan kuat melontar jamrah . tiba tiba sedih . sedih sebab terasa terlalu rindu pada MakPah . suara MakPah tak sihat . tapi ada nada gembira . semoga Allah lindugi MakPah dan Uncle Bun sentiasa . amin . 


Hari ni aku gigih pagi pagi pergi lab . orang laen sibuk teruja nak naek flight tapi aku gigih siap siap nak pergi lab walaupun dah lambat bangun . tiba tiba semangat gila mana datang nak pergi lab . housemate aku sibuk perli aku rajin bebenor nak pergi lab . selalunya akulah orang paling banyak ponteng kuliah lepas tu lab pun aku skip . gangster kununnya . tapi sem ni laen . rajin bebenor itu sifat aku sekarang . kah . kah . kah . balik lab terus tido . housemate aku semua dah balik rumah mak apak diorang . tinggal aku dan sorang lagi housemate aku . aktiviti hari ni langsung tak melambangkan esok nak aidiladha . siap bersemangat pergi kedai print nota wireless dan distributed . selalunya masa masa macam ni sibuk keletak keletuk dekat dapur dengan MakPah . tapi hari ni aku santai santai macam esok cuti biasa lepas tu langsung takde feeling raya sambil membayangkan orang laen dapat makan sedap sedap dekat rumah .  ini perasaan luar biasa . jadinya aku tengah dengar lagu raya untuk menandakan esok cuti raya aidiladha ye azriyani . bukan cuti biasa .



Salam Aidiladha .


:)


0 kaseh sayang :