Monday, March 28, 2011

  anggun + dora = yani jelita. wak luuuuuuuuuuuuuuuu!

Assalamualaikum .


Hai kawan kawan .


Hari ini .


Inilah saya .


Saya yang cuba menggembirakan diri sendiri walaupun dalam hati ada banyak cerita .


Tapi entah kenapa masih hebat berketawa besar di depan orang .


KAH . KAH . KAH .


muahahahahahaha ! terasa macam comey . :p


Selepas melihat gambar di bawah ini .


Baru saya sedar .


Selama ini buat buat taknak sedar .


Bahawasanya .


Saya mempunyai mata yang bulat dan besar .


Ada ke orang punya mata petak ?


Patotlah MakPah selalu cakap kalau saya konfius .


Mata saya secara automatik akan menjadi besar .


Macam terlalu memikirkan sesuatu sampai mata menjadi besar dan terkebil kebil .


Dan MakPah selalu cakap mata saya besar macam mata anggun .


Patotla saya suka anggun .


Kejam tau ayat MakPah itu .


Anggun ?


Yani Jelita ?


Sama ?


Oh ! dora pun mata dea besar la .


Baru saya perasan .


Ok . merajuk .


Taknak suka pada katon bermata besar lagi .


Tapi kan .


Tapi kan .


Mengikut teori MakPah .


Maknanya sekarang saya tengah konfius .


HAR . HAR . HAR


Konfius dengan apentah ?


Ce cite . ce cite .


Daaaaaaaaang ! 




Dari pandangan mata yang mempunyai kuasa .


Oh ! aku tergoda .


Aku tergoda terkesima !


HAK . HAK . HAK .


*entry cerita pasal mata . tak semena mena*


0 kaseh sayang :