Friday, March 18, 2011

  rindu awak ! T___T

Assalamualaikum .


ehem . ehem .


Sejak akhir akhir ni macam dah lama kan saya tak update blog . kalau dulu setiap hari update blog . sikit sikit tulis dalam blog . banyak banyak tulis dalam blog . dulu zaman suka terperap dalam bilik malas pergi sana sini . tapi sekarang suka pergi sana sini . kunun kunun sibuk mengalahkan MPP . meting sana sini pun mengalahkan MPP . ngeh ! tapi kali ini taknak cerita pasal kehidupan seorang pelajar yang aktif !*kunun je* kali ini nak cerita pasal kehidupan seorang gadis yang lebih gemar berpoya poya dan makan sampai muntah . agagaga . . . .


Untuk pertama kalinya . saya makan steamboat di bumi kenyalang . rebus rebus . bakar bakar . maen masak masak . balik rumah baju pun bau asap ! dengan ekspresi muka yang beria . sila baca kenyataan saya di bawah ini dengan perasaan teruja . jakun . gembira seperti kanak kanak . :p

" awak nak tau . aritu kan kita gi makan steamboat . sedap . . . . bila kita masuk je kedai tu . kita tengok dea susun semua binatang binatang laut tu banyak . . . . udang . ayam . sotong . ikan . daging . bola bola segala bagai tu semua . sampai tertelan air liur kita tengok . dengan rakus . tamak haloba . kita amek semua binatang laut tu sampai penuh pinggan ! murah je awak kita makan kat situ . satu orang bayar 20 hengget ! lepas tu awak boleh makan banyak mana awak nak . makan sampai muntah ! buffet . penah tak awak dengar orang makan steamboat buffet ? jarang kan . haaa . . . . tapi kat sini ada . . . . siap ada dessert . eskrim . buah . kueh . apalagi ek ? sampai kita pun tak ingat . tapi yang paling kita ingat kita makan eskrim banyak . rasa macam taknak keluar dari kedai tu . kalau awak awak datang sini nanti bolehla pergi kedai tu . manala tau awak pergi bercuti ngan family awak . nama kedai tu bimmers . kedai tu memang besh ! sumpah kita tak tipu . tipu dosa . mati seksa . T____T "

Huh ! dapat rasakan tak betapa beshnya kedai steamboat itu ? ke kamu kamu dah tertelan air liur sekarang ? hiks . dengan ini . saya menambahkan air liur kamu yang terkeluar itu dengan gambar gambar yang komsi komsa . maklumla . iphone4 saya masih di kedai . yuhuuuuuu . . . . 


lelaki yang tengah tu memang terencat sikit . keh . keh . keh . 

inilah abang khai . actually ini farewell dea . dea dah nak balik semenanjung buat selamanya . ayat macam sengal kan . 

ini lagi sorang budak lelaki yang geng dengan budak terencat tadi . 
conform dea cakap saya annoying kalau tau saya kutuk dea dalam blog . whatever . . . .*nada gedik*

ehem . ehem . malam itu eyda best seperti seorang ibu muda yang sangat prihatin kepada anak anaknya . 
dea la yang rajin dan baek hati bakarkan segala binatang untuk kitorang tau . tqsm eyda best ! 

gadis yang paling banyak makan pada malam itu adalah yang tengah itu . jangan dipandang badan yang kecil tidak kuat makan ok . 

sweet moment when we eat together happily . 

nah ! huru hara atas meja lepas makan . 



Maaf . tajuk entry bukan untuk kamu . har . har . har . 


Senyum . 


Tak perlu kata apa apa .


Senyum !


:)


1 kaseh sayang :

Eydaaa said...

terjumpa entry lama ni.
dan rindu berlumba-lumba bertamu di hati.
sungguh !

*kesat air mata*

btw, muka zaman muda muda sungguh kita dalam gambar gambar ni. hahah !