Tuesday, March 29, 2011

  katakan kenapa

10 jawapan kenapa saya ada blog :

kenapa saya ada blog ?
Saya suka menulis dari berkata kata . *tipu sangat*

kenapa saya ada blog ?
Saya rasa cool dan gadis gadis bila ada blog . agagaga . . . . .

kenapa saya ada blog ?
Saya suka pada benda yang chantek . ada tak buku yang boleh chantek macam blog ? :p

kenapa saya ada blog ?
Saya tak reti guna facebook sangat . nak post video pun taktau .*tutup muka* saya lagi hebat guna blog . tapi takdela hebat manapun . lagipun blog kan besttttttttttttttttttt .

kenapa saya ada blog ?
Supaya saya ada benda untuk dibuat pada masa lapang . kih . kih . kih .

kenapa saya ada blog ?
Supaya saya boleh baca balik apa yang pernah saya tulis . kadang kadang rasa nak gelak kuat kuat pada diri sendiri . ngeh ~

kenapa saya ada blog ?
Supaya kalau saya kena marah dengan MakPah saya boleh tulis dalam blog . hiks . kunun kunun mengadu pada kamu yang baca . har . har . har . 

kenapa saya ada blog ?
Supaya kakak kakak dan abang kesayangan saya boleh baca dan tahu adik mereka berada dalam keadaan OK . jangan risau ye . kalau saya emo sila telefon dan nanges nanges dengan saya . nak peluk cium jaoh . hak . hak . hak . tiba tiba nak cakap . saya rindu pada kakak kakak dan abang saya . mesti mereka geli kalau tahu . walaupun mereka selalu buli saya dan cakap saya gedik . tapi mereka sangat perlukan saya . *matila kena kutuk kalau diorang baca*

kenapa saya ada blog ?
Supaya saya boleh menceritakan sesuatu yang kunun kunun kamu pun berminat nak tahu . macam artis cakap dea ada shooting pada esok hari . eh . eh . saya bukan artis .

kenapa saya ada blog ? 
Supaya kamu tak rindu pada saya walaupun saya jaoh dari kamu . T___T blog kan ada . . . .


Sekian .


Saya terharu dengan jawapan express saya . *kunun kunun kesat airmata*


Senyum .


:)

2 kaseh sayang :

Ginjal said...

geli Ginjal ai baca blog u la!
Hu3.

Azriyani Bunaim said...

hahahaha....i mmg suke buat ginjal u geli.:p