Friday, March 25, 2011

  entry geleng kepala

Assalamualaikum .


Hai kawan kawan . . . . 


Kali ini baca hai kawan kawan di atas dengan gaya seperti dora ok .


Ehem . ehem .


Hari ini .


Mari kita mengenali seorang kanak kanak perempuan yang gedik lagi over mengalahkan ucu dea ! ! !
*gaya ceria seperti dora*


nama saya wan izzah haziqah . tapi nama glamor izzah gedik . aaww !

saya boleh posing dalam tido . serius menyampah tau tengok dea berlakon camni .


ok . saya memang gedik tapi comey . eerrkkk ! ! !

gggrrrrr . geram tengok gambar ini . dea ada baju powerpuffgirl . tapi saya takde . . . kenapa dulu MakPah takde pun belikan saya baju camni . . . *sambil hentak hentak kaki*



Kesimpulan : saya rindu zaman kanak kanak saya . har . har . har .


Teringat zaman ke K I U T an dan kosong tanpa apa apa yang perlu difikirkan . 


Tapi yang penting rindu pada kanak kanak di atas .


Siap awak cuti nanti .


Kita tengok siapa yang pengsan layan siapa .


Ucu ! ucu ! ucu ! ! ! !


Jijah ! ! ! ! ! ! !


*macam aku je yang pengsan*