Sunday, June 26, 2011

  B-)



Ahad . jangan risau . hari ini entry saya tidak akan sedih sedih . sedu sedan . atau seperti seorang yang loser . hari ini entry saya akan senyum senyum . semua yang berlaku ada hikmah . bila kita membutakan hati terlalu mengikut perasaan . seringkali tak perasaan rupa rupanya ada kebaekan yang menggantikan keburukan itu .  


Emosi saya sejak akhir akhir ini ada macam kucing hilang anak . sikit sikit terharu . sikit sikit tacing . sikit sikit termenung . kucing hilang anak termenung ke ? mungkin emosi orang nak masuk umur 21 tahun memang begini agaknya . 21 tahun ? ? ? ommaa ! fine . tambah 3 . takdela tua sangat kan . cuma macam dah besar je . :p jangan cakap dah sesuai untuk kawen . sebab kalau boleh esok saya nak kawen .*gaya malu malu gedik* ha . ha . ha . demmm ! rasa nak menari shuffle bila cakap pasal kawen . eerrrkkk ! ! ! takde kena mengena . 




p / s : lagu blog saya memang sedih . sesedih emosi tuan blog . rasa macam nak tampar bagi tuan blog sedar kan . rimas ! rimas ! rimas dengan kesedihan . har . har . har .

0 kaseh sayang :