Saturday, June 25, 2011

  tergores bagai lukisan



Bila pagi pagi Uncle Bun bertanya :
Kenapa muka kamu pagi pagi sudah suram ? ada apa yang tak kena ?

Lalu saya menjawab :
Takde apa . kemudian senyum tanda memang benar tiada apa apa .

Kembali berfikir :
Saya bersyukur masih ada orang yang memerhatikan saya di pagi hari melihat raut wajah saya . saya bersyukur masih ada orang yang bertanyakan keadaan saya walaupun saya tidak menjawab . saya bersyukur masih ada orang yang memikirkan tentang saya walaupun jaoh di sudut hati saya rasa berdosa membuat mereka risau akan saya . tapi jika suatu hari nanti tiada lagi orang yang memerhatikan saya . tiada lagi orang yang bertanyakan keadaan saya . tiada lagi orang yang memikirkan tentang diri saya . saya hanya meminta . semoga Allah mendengar permintaan saya untuk mereka agar mereka bahagia di alam sana .  




 p / s : omaigod ! kenapa saya rasa sedih membaca blog sendiri ? oh ! kemon la . syok sendiri ni namanya . :p

2 kaseh sayang :

N.Hasanah said...

sila tukar lagu blog anda kerana ia menambah kesedihan..sy berhingus2 dgr lagu+ bace post anda..heee~ =)

Azriyani Bunaim said...

hahaha..oh!maaf2.i buat u sedih. nah,tisu.heeee....tp i suke lagu ni...nnt i da xsuke i tukar ea.T___T