Wednesday, June 08, 2011

  hidup seorang perempuan

Wah ! rasa macam semakin malas nak update blog .


Mungkin ada penyakit dah tak reti nak cerita cerita .


Tapi lebih reti termenung dan berkata kata dalam hati .


Ceeewah ! 


Bukan . bukan .


Sebenarnya sibuk dengan seseorang .


Biasala hidup seorang perempuan yang diminati .
*ayat mintak kaki*


Har . har . har .


Siapa lagi la nak dengan saya kalau bukan dea .


Itupun kadang kadang dea taknak dengan saya .


Mungkin saya ni pembuli yang tegar agaknya .


Bila nak jadi penyayang pun taktaula .


Bukannya saya tak penyayang .


Tapi kaseh sayang saya memang ditunjuk dengan cara ganas atau erti kata laennya macam seorang pembuli . :p


Tapi kalau dea nanges saya yang pujuk tau .


Yang peliknya dea lagi hebat .


Susah jugak nak buli .


Sekali dea cakap " mana ada ".*gaya annoying* 


Huh . terus saya senyap . zip mulut .


Bukan kalah . . . . 


Tapi mengalah . . . .


Tengok jela dea di bawah ni .


Dah nampak sangat gediknya .


Gangster pun ye jugak .


Entah genetik dari mana pun taktau .


 Ucu . . . . amek gamba .
Ucu . . . . amek gamba lagi . . . . 
Ucu . . . . amek lagila . . . . 


Ini semua baru sekali capture .


Naseb baek hp saya dah gila .


Kalau tak ponat jugok den nak melayan dea amek gambo .


Eh . eh .


Tapi saya suka bila dea nyanyi lagu :

wak . wak . wakkk . . . .
izzah raja lawakkk .
wak . wak . wakkkk . . . .
ucu raja lawakkk .


KAH . KAH . KAH .


Boleh tuju lagu ?


J A M B U memang idola saya .
*tetiba*



2 kaseh sayang :

Afendi Othman said...

teringin nk jumpa budak ni..i think, izah is like you when u kid

Azriyani Bunaim said...

hahahahaha....mase kecik saye ade shopan sikit dr bdk kecik ini.harap maklum.:p