Monday, December 19, 2011

  presentation

Tadi pagi present projek system programming . Alhamdulillah . semua berjalan lancar walaupun pagi tadi saya tergopoh gopoh kelam kabut sebab terbangun lambat . lepas tu langsung tak study apa untuk present sebab semalam sibuk baca novel sampai sakit kepala sebab banyak sangat membaca . har . har . har . sesungguhnya hobi saya bukan membaca . sumpah bukan ! menyedari bahawa jalan penceritaan dalam setiap novel adalah sama tapi masih juga ingin baca sedangkan novel itu langsung tidak memberikan apa apa kesan positif . melaenkan saya selalu berangan jalan hidup saya seperti dalam novel . jumpa lelaki yang gila gila tapi penyayang habes lepas tu kawen dan punya anak yang nama pun nenek tergeliat nak sebut ! oh ! dramatik sungguh !  nenonenonenonenoooo ~ ~ ~ akibat terlalu banyak berangan pagi tadi dah nak present baru sibuk sibuk menggelepor nak bukak buku paham coding sana sini . dan sekarang saya perlu bersungguh sungguh untuk presentation web based next week sebab lecturer web based ini sungguh menakotkan . ya . sungguh menakotkan . silap langkah memang kena shoot sampai mati . takot kan ?*sambil lap peluh*




0 kaseh sayang :