Sunday, December 25, 2011

  tidur

Hari ni rasa penat semacam macam semalam masuk pertandingan marathon 30km keliling bandar kuching . tapi tak paham kenapa hari ni aku asek tidur macam hujan yang sekejap berenti . sekejap lebat . bila hujan berenti aku bangun dan makan jajan . bila hujan lebat balik aku tidur sampai termimpi mimpi yang bukan bukan . ceit ! orang laen sibuk gembira sana sini sebelum study week hilangkan stress tapi aku tak rasa aku akan hilang stress kalau keluar memandangkan duet aku tinggal sipi sipi . malah hanya akan menambahkan stress kalau aku keluar dan menyesal duet dah takde tinggal sipi langsung . makanya duduk rumah diam diam dan tidur depan laptop yang skrinnya terbukak slide lecture web based yang banyak gila ! banyak gila ya . lagi gila bila mengenangkan lecturer tak bagi tips langsung . oh ! demmmm ! 



0 kaseh sayang :