Thursday, December 29, 2011

  yang manis

Oh ! manisnyaaaaaa . manisnya senyumanmu ~ ~ ~*tiba tiba* 


Termanis 2011 .


Atau bukan ter . taknak cakap ter . 


Tapi Oh ! 2011 yang MANIS .


Saya ada MERDU . tapi sampai sekarang masih belum merdu bermaen gitar . apa kesss ? cikgu yang ajar gitar tinggalkan saya . sob ~ sob ~ sob ~ *sambil kesat hingus*

Oh ! kanak-kanak ini memang sangat kiut . pertama kali saya pergi ke rumah anak yatim dan belajar akan sesuatu yang paling berharga dalam hidup . bersyukur akan sesuatu yang kadang kadang tidak dipunyai oleh orang laen . 

Sabah trip . naek bas sampai sakit pinggang , kaki dan segala yang boleh sakit . tapi ini pengalaman yang paling mahal sepanjang hidup . kau hado naek bas sampai 2 hari ? ? ? dan paling terkilan sampai sekarang . pergi pulau tapi tidur . orang laen sibuk scuba kau sibuk tidur layan mata . tak paham sungguh !

Langkawi trip . ok . ini trip dengan makcik makcik . tapi langkawi memang chantek . kalau saya dah kawen nanti saya nak paksa suami saya honeymoon dekat langkawi sebab saya nak beli kuali , periuk , senduk banyak banyak . buat koleksi di masa hadapan . har . har . har . tapi langkawi memang best ! sumpah tak tipu .

24 . ok . beberapa hari lagi dah nak 25 . taknak cakap banyak . tacing ! eh . eh . lupa . ini first time saya dapat surprise dari kawan kawan . terkejut sangat . terkejut ok . *sambil muka excited annoying* 

Cousin saya bertunang dan sudah berkawen hari itu . ya . hari itu . sekian .*apesal saya macam emo* har . har . har . 

Ok . ini paling manis sebab dea kawen dulu dari saya . dea yang dulu selalu cakap bakal kawen lambat dari saya . ceit ! dan bertambah manis . saya jadi pengapit yang over . tak paham apa motif saya jadi pengapit tapi tak macam pengapit . yang penting dea memang chantek pada hari itu . pastu dea kan dah nak ada baby ~ ~ ~ dalam erot dea sekarang ada baby ~ tite shuke ! ! ! >.< *pannnnggg ! ! !* yang mengada sangat ni kenapa ? ? ? 

Ini saya tak berapa nak pasti manis ke tak . sebab saya rasa macam datin bila pergi event sebegini . punyalah gigih saya berbaju kurung naek turun flight . memang rasa kau sangat nerd bila pergi event yang kau kena bercakap pun ala ala profesional . walawei ~ ~ ~ ini baru presiden namanya . kah . kah . kah .  

Ini memang manis . aidiladha di rumah bersama orang orang yang disayangi . taknak cakap ter . sebab ter itu macam secara kebetulan . ngeh ~ dan masa ini MakPah dah sihat . Alhamdulillah . :) 


Dan akhir sekali :


Ini saya nak cakap yang paaaaaaling manis 2011 bole ? sebab masa ni baru saya tahu saya ada genetik untuk masak rendang yang rasanya sama sejibik seperti MakPah masak . har . har . har . kecoh betul ! jadinya tak kisah jari terbakar ke apa . choooyyy ! yang penting orang laen bahagia makan rendang di hari raya . tapi sekarang jari dah kembali chantek seperti jari lisa surihani . jari lisa chantek kerrr ? @_@ 



Sekian 2011 yang MANIS


:)


1 kaseh sayang :

hazi farhana said...

hahaha!!paaanggg ako tmbh lg sbb gedik gler...kikikik.....2011 full of meaning beb...jdkn tahun baru nnt something lg best~~jgn repeat any paper ok..lol!!!good luck yani!!!basyah!!!