Monday, August 06, 2012

  ramadhan 17

Akhirnya . siap jugak intern report aku . tinggal print dan post . sekarang boleh tidur lena tak payah nak mimpi mimpi lecturer kejar sebab report tak siap . terima kaseh kepada yang membantu . :) tinggal sebulan je lagi aku berpeluang duduk rumah . lepas ni kembali dengan kehidupan yang haru biru . haru biru sebab next sem kena buat fyp . bila ingat fyp terus rasa nak kawen cepat cepat . takde kena mengena . cuma takot untuk mengadap fyp . mungkin kawen lebih seronok dari buat fyp walaupun aku taktau kawen itu best atau tak . aku rasa kawen best bila part pakai chantek chantek lepas tu bersanding kunun kunun pemalu dan paling best gila bila part makan . kalau part makan aku takkan jadi pemalu . eh . eh . bunyi macam dah nak kawen je .*sambil gaya miang gedik* tapi sepanjang aku pergi rumah kawen dan bila tengok pengantin makan mesti cetoet gila kau makan . mungkin nak jaga makeup ataupun tiba tiba perut kau kenyang sebab kau rasa keseronokkan berkawen itu telah membuat kau rasa kenyang . tapi lepas tu menjajo cari makanan . sungguh tak boleh digunapakai teori perasaan bahagia boleh mengenyangkan perut . kan lagi bahagia kalau dapat makan banyak . ok . esok puasa . tak payah nak lebih sangat cerita pasal makan lepas tu kawen . motif cerita macam ni di bulan puasa ? pssssttt . aku asek mimpi pakai baju pengantin la dua tiga hari ni .  aauuuwwww ! verangan ! bukan verangan . tapi impian .*sambil kelip kelip mata*




Selamat Berpuasa .


:) 


1 kaseh sayang :

Terlalu banyak Alasan said...

i like! selamat berpuasa retis..!!