Sunday, August 26, 2012

  sanisah huri kata: bersabarlah sayang

Bangun pagi . rasa sedih sekali . walaupun raya sepatotnya gembira . bukan sebab raya . selalunya perkataan faham itu kena selalu ada pada setiap perkara .  walau kita cuba faham pada setiap perkara , keadaan termasuk perasaan . tapi tak semua orang mampu , ingin atau cuba faham perkara , keadaan termasuk perasaan kita . bukan sebab pentingkan diri sendiri . mungkin rasa takot , terancam atau keadaan sekarang tak seindah yang diinginkan . ya . sila nampak aku yang merosakkan segalanya . dan sila nampak aku cuba menyelesaikan semuanya . mengeluh tak memberikan penyelesaian . baru aku FAHAM sebab ion positif aku mampu membuat keputusan seperti itu walaupun airmata aku bertakung di kelopak mata sekarang . ok . memang aku nampak betul betul sedih . sekian . lepas ni makan kueh raya banyak banyak supaya butter itu mampu buat aku lupa ingatan tentang semuanya . semua sekali . taktau ni entry jenis apa .*sambil tutup muka*





0 kaseh sayang :