Friday, August 10, 2012

  serupa

Pagi tadi ada budak menjerit jerit nanges sebab MakPah basuh sarung bantal busuk dea . aku memang paham perasaan tak nak bagi basuh sarung bantal busuk sendiri . sebab aku pun pernah marah bila balik rumah tengok sarung bantal busuk kena basuh . naseb baek pagi tadi sarung bantal busuk aku tak terpilih untuk dibasuh . hanya aku dan dea paham apa makna bantal busuk . ya . bau itu yang membuai lena sepanjang malam . rugi kalau kau takde bantal busuk . sumpah rugi . kalau aku kawen pun aku tetap bawak bantal busuk aku . naseb lerrr . :p 




Dea seperti aku . 


Dan aku seperti dea .


Serupa . 


Cuma sampai hari ni dea tak pernah puasa . 


Tapi selalu cakap dea puasa .


Menyampah !




Selamat berpuasa .



:)





1 kaseh sayang :

Terlalu banyak Alasan said...

haha..memang serupa la kamu..bantal busuk ada...bucuk la awak! hahahaha