Sunday, March 17, 2013

  ahad

Hari ni pagi pagi dah bangun pergi pasar satok . motif ? bukan pergi beli sayur atau ikan . tapi sebab nak makan mi kolok atau mi sapi . ya . sapi equal to lembu . lembuuuuuuuu ~ aku tak suka sangat mi kolok sebenarnya sebab kadang kadang sangat berminyak . tapi mi kolok kat tempat ni sangat sedap dan aku suka . nak makan pun kena queue sebab ramai orang . oleh kerana keterujaan makan lebih menguasai , maka aku lupa amek gambar . dah habes makan baru pikir kenapa tak amek gambar . macam tak guna beria cerita tapi takde gambar kan . caner nak gambarkan kesedapan mi kolok tu kalau tak tunjuk gambar ? aish ~ 


Aku rasa dari minggu lepas aku dah banyak kali taip entry tapi tak post . pembekuan idea dalam kepala . oh ! ya . aku ada sehari je lagi nak pikir untuk pergi interview infosys ke tak . tak paham kenapa tak boleh nak buat keputusan . pergi interview bukan kena bayar pun kan . rugi lagi ada la . tapi entah .*sambil garu kepala*


Happy Weekend kawan kawan ~


:)

1 kaseh sayang :

Amir Hamzah said...

Last-last kau pergi jugak interview infosys.