Friday, March 22, 2013

  tatkala

Tadi pagi aku pergi jumpa supervisor . even perasaan nak jumpa supervisor berdebar debar , tapi aku rasa itu yang memang aku kena buat . tak sempat aku nak cakap drop fyp , supervisor aku ajar apa yang patot aku buat . semester akhir yang menyesakkan dada dan buat pembuluh darah aku macam tersumbat . hiperbola kemaen . research bukan sesuatu yang mudah . tahap imaginasi kena tinggi dan mental kena kuat . semua benda mental kena kuat . even maen game pun mental kena kuat . bukan kuat kena minum susu , tapi kuat dari dalam hati . 


" Sebagai manusia tak boleh ada putus asa . manusia yang dah mati pun ingin hidup semula apatah lagi kita manusia yang masih hidup . istiqamah dalam setiap perbuatan . sentiasa bermohon kepada Allah . jangan kompromi dengan setiap suruhanNya . "


Aku keluar dari bilik supervisor dengan airmata dan senyuman . ah ! terasa sungguh kerdil diri ini . lupa akan apa yang patot diingat . ya . manusia selalu sombong dan pelupa . tapi dijadikan dengan cukup sempurna . muhasabah di hari jumaat . semoga Allah merahmati kita semua . amin . 


Syukran Jazillan . 


:)



2 kaseh sayang :

nhh57 said...

Be strong be tough be bold :) boleh punya tu!

Azriyani Bunaim said...

thanks my dear nurul....miss u!<3