Saturday, March 02, 2013

  March, 2nd

Update pertama untuk sem ini . seperti biasa tak busy lagi walaupun hanya tinggal 11 minggu saja lagi untuk siapkan fyp . kena cakap 11 minggu supaya nampak macam lama lagi . padahal boleh je cakap tinggal 2 bulan . apa ? 2 bulan ? ? ? oh ! takot . takot . takooootttttt ~ *mood masih relax* 


Dan semalam , sebagai seorang pelajar yang mendapat voucher buku telah memanfaatkan voucher tersebut dengan sebaek mungkin walaupun sebenarnya dalam hati begitu sengsara bila jpa tak masuk masuk . belek buku dalam mph sampai 2 jam . itupun sebab nak habeskan masa yang ada . kalau tidak , masuk mph beli benda yang perlu dan masa yang selebihnya digunakan untuk masuk ke kedai kedai yang lebih menggembirakan hati . tapi sayang ~ *muka hampa*


Lepas ni dah takde dapat voucher voucher buku bagai . dah takde dapat jpa dengan senang hati . tapi yang ada adalah usaha untuk mencari kerja demi sesuap nasi dan seterusnya memulakan misi untuk membalas jasa Uncle Bun dan MakPah . bila kerja dan ada duet sendiri diharap aku akan lebih berjimat cermat . pandu cermat , jiwa selamat . InshaAllah ~ niat yang baek pasti berjaya . ceeewah ! kalau cakap macam ni depan MakPah confirm MakPah akan cakap ini semua poyooooo *gaya awie* kah . kah . kah . 


peeewit ! macam naif je muka budak perempuan ini . *sambil ketawa tutup mulut*

ni muka bajet nerd . *senyum malu* hak . hak . hak .

ni muka gembira dapat beli buku yang saaaaaaangad banyak . 

ok . ni panjang sikit nak explain . muka kecewa tak dapat beli buku sebab purse dea tertinggal dekat rumah . dah syok syok pilih buku tapi bila pergi kat kaunter baru perasan purse tertinggal . inilah muka benar benar kecewa . 

kenapa baju aku laen tapi masih skirt yang sama ? ok . sekarang tabiat aku suka sangat pakai skirt . feeling sejuk berangin kau bila jalan . nak buang air kecil pun sonang . tak payah nak bukak bukak . angkat je . hiks . dulu tak confident sangat nak berjalan pakai skirt . tapi sejak MakPah ajar pakai skirt dengan kemeja terus asek nak pakai skirt je . MakPah cakap baru nampak perempuan sikit dan jalan tak terabur macam gangster . ceit !

last but not least . eskim ni murah sangad . singget sengah je . :D 




Dah 4 tahun aku kat sarawak .


Tapi aku masih belum reti cakap sarawak .


Sekarang baru aku rasa rugi . 


Kesian ~ ~ ~



7 kaseh sayang :

cik hani said...

wah..terliur tgk aiskrim tu..

tgk2 pic tup tup ada pic aiskrim..

aduh..dah terliur..hikhik

Anonymous said...

ayu mengenakan blause :)..
u look matured..
hye pensyarah..

-Pepsi Deliverer-

nhh57 said...

i love to wear skirt too! :))

Azriyani Bunaim said...

cik hani : eskim tu mmg sgt sedapppppp~~~~:D

Azriyani Bunaim said...

pepsi deliver: thanks for your compliment. ngeh~

Azriyani Bunaim said...

nurul: i miss u...<3 fyp~~~~:(

nhh57 said...

haha ingat FYP ingat la nurul..everything okay kan??? :)))