Tuesday, May 07, 2013

  bas

Hari ni macam biasa aku ada kelas pukul 9 . dan kalau kelas pukul 9 aku kena naek bas sebab housemate aku yang ada kereta kelas dea pukul 10 . lepas tu hari ni rasa nak mengada pergi kelas pakai baju kurung moden . ok . sila bayangkan baju kurung moden yang kalau jalan kena ayu habessss sebab bukaan kain dea adalah kecil . kecil ya . atau kata lainnya sempit . 


Nak dijadikan cerita aku tunggu bas yang boleh terus pergi ke fakulti sebab senang tak payah jalan jaoh . kalau naek bas laen kena jalan jaoh sebab dea berhenti dekat HEP . bila bas yang sepatotnya aku naek sampai , terus aku tengok tangga bas . omaigod ! tinggi ok . tinggi yang kalau aku nak naek kena angkat kain paras betis . haaaaaa . hamek kau . sia sia tutup aurat tapi sebab nak kena langkah tangga terus jadi seksi . kebetulan belakang aku ada lelaki . omaigod ! omaigod ! caner nak naek ni ? 


Housemate aku yang sama course dah naek bas siap duduk depan sekali . oleh kerana lelaki belakang aku tak naek bas dulu , terus aku pergi naek bas laen yang kena turun jaoh dari fakulti . siap kau lelaki ! sebab kau taknak naek bas dulu aku kena naek bas laen dan jalan jaoh . ha . ha . ha . tapi dah aku naek bas laen tiba tiba dea pun naek bas yang sama aku naek . $&*&^$$#%% . aku rasa dea memang salah baca signboard bas . eerrkkkk ! ! ! kecoh tau . terkepot kepot aku jalan jaoh dengan kain sempit . ggggrrrr ! ! !


0 kaseh sayang :