Saturday, May 11, 2013

  i almost do

Hari ni 1 rejab . bangun je tido terus call MakPah . sebenarnya takot kalau MakPah tanya macam macam tapi Alhamduillah MakPah tak tanya banyak sebab beliau busy . bila dah busy takdela nak cakap banyak . letak telefon sambil urut dada lega . fuuuuuhhhh ~ 


Dah 3 , 4 hari aku mengadap buat report fyp . makin lama makin banyak nak kena betulkan . makin lama makin aku putus asa . bila meeting symposium untuk present fyp semalam pun aku dah rasa cuak sebab  perlu ke untuk present di dewan yang sangat besar ? YaRabbi . ini bukan benda maen maen . ini sesuatu yang paling serius dalam hidup aku . ya . sangat serius dan kritikal . masa hari present masa itu juga aku ada final paper . dan final paper aku berderet setiap hari . nampak tak permaenan hidup aku yang kritikal . tapi takpe . ini semua aturan hidup yang telah ditentukan . tunggang terbalik pun kena hadapi . 


Since aku asek buat report fyp yang implementation tak siap lagi , esimen laen semua aku abaikan walaupun dah nak kena hantar minggu depan . tengoklah nanti akhirnya aku mesti nanges . taip entry ni pun dah nak nanges sebenarnya . :p apapun mari kita cuba tersenyum dan tutup segala rasa negatif . ah ! positif sangat ayat ni . jom pergi makan sedap sedap ! ! ! ! eerrggghhhh ! ! ! *sambil tekup muka*



2 kaseh sayang :

Anonymous said...

Yano gojes,takmo nanges-nanges oke.you can do it.Yanie boleh!!!

Anonymous said...

Yani gojes,takmo nanges-nanges oke.you can do it.Yanie boleh!!!