Friday, May 24, 2013

  KIL pleaseee

Malam tadi pergi tengok fast furious 6 dengan bff . tiket dah beli awal sehari sebab bff aku semangat nak tengok dan takot seat full . aku jenis tak berapa kisah cerita cerita dekat wayang ni . maknanya bukan jenis yang follow cerita nak nak kalau jenis yang ada version 1 , 2 , 3 dan banyak lagi . tapi aku pun bukan jenis suka tengok cerita melayu dekat wayang . wah ! demand pulak .  mungkin rasa tak berbaloi . wah ! macam bagus je cakap macam ni . wah ! banyak pulak wah aku . bukan . bukan . tengok cerita melayu ni lebih seronok kalau tengok depan laptop sambil makan kopok lekor lepas tu dengan teh o ais . wow ! ok . takde motif cakap macam ni . sebenarnya aku tak suka sangat tengok wayang . kalau diberi pilihan antara tengok wayang dengan duduk tepi laut , aku akan pilih duduk tepi laut sambil makan kacang rebus . sebenarnya nak cakap lebih suka pergi makan banyak banyak dari pergi tengok wayang . anyoyooo ~ 


Tapi cerita fast furious 6 memang best . tak rugi tengok dan aku suka je . cuma ending dea ada dua orang mati . fast furious yang sebelum sebelum ni aku pernah tengok tapi tak berapa ingat dah jalan cerita dea . short term memory . lepas ni ada satu cerita aku nak sangat tengok . KIL . cerita melayu . tadi cakap tak suka tengok cerita melayu dekat wayang . tapi sebab ada redza minhat yang jadi hero terus berkobar kobar nak tengok cerita ni . KIL . awal awal aku dah cakap dengan bff nak tengok cerita ni . tapi semua macam taknak tengok sebab cerita melayu . semua buat muka jijik bila cakap nak tengok KIL . ok . fine . 




Aku rasa redza minhat lagi ensem kalau senyum nampak braces . *tiba tiba*


:)


1 kaseh sayang :

Eydaaa said...

saya nak sangat tengok KIL sebab nak tengok redza minhat ! *lompatlompat*