Saturday, February 26, 2011

  A I S H I T E R U



Assalamualaikum .


Hai kawan kawan . . . . 


Akhirnya . hari ini . tamatla segala bebanan test mengetest dan esimen yang huh ! sila bagi lagi esimen seperti itu selepas ini ya . saya memang suka perkara yang mencabar . ngeh ! boleh senyum lebar lebar . boleh ketawa kuat kuat . boleh hilangkan mata lebam ! malam ini boleh tidur dengan lena sambil peluk angggun . sambil angkat kaki . sambil hisap jari . KAH . KAH . KAH . saya tidur bukan begini ok . choyyyy ! tapi kalau malam ini ada firedrill memang saya merajuk taknak turun . boleh gitu ? minggu lepas gigih saya tak tidur malam gara gara tunggu firedrill . ada pernah orang tunggu firedrill ? ada ? ? ? gadis terlampau bijaksana memang begini . siap dah pakai tracksuit baju shopan shopan bersedia nak lari lari turun bawah . tapi . . . . nah ! firedrill takde . haku yang berapi . :p


Bila test dah tamat . kaki ni asek hentak hentak mintak keluar . sejak pandai drive ni . sikit sikit nak keluar . sikit sikit alasan nak beli barang . sikit sikit alasan nak bayar bil babunband . sikit sikit alasan nak pergi bank . menyampah ! akhirnya duet pun tinggal sikit sikit . bila duet dah tinggal sikit sikit pun masih tak sedar diri . siapa yang perlu dipersalahkan ? dea . dea . dea yang digelar cikgu memandu . hiks . tak baek tau . update blog cerita pasal diri sendiri ada orang baca ke ? har . har . har . ok . fine ! saya stop sekarang . ngeh !





sokseksoksek : dah 3 minggu tak telefon MakPah . MakPah pun tak telefon saya . aigoooo . . . A I S H I T E R U . R I N D U .

0 kaseh sayang :