Sunday, February 27, 2011

  SUNDAE SUNDAY

Walau  raga  kita terpisah  j a u h 


Namun  hati  kita selalu  d e k a t


Bila kau rindu  pejamkan  matamu


Dan  rasakan  a a a aku


Nyanyi dengan feeling romantika d amor ok . :p




Mood blur asek terperap dalam bilik macam pengantin !


Pengantin pun tak macam saya .


Tapi saya nak jadi pengantin .


Eh . eh . bukan sekarang .


Nanti . . . .


Miang tau awak ni .


Tapi suwit !


Maluuuuuu . . .  *sambil tutup muka*


HAR . HAR . HAR .


HARuslah orang cakap saya gediks tapi comey .


T_____T


Senyum ok . 


Senyum lorhhhhhhhh .


Senyum ! 


:)



hari ni kan saya dapat cakap dengan MakPah satu jam . *nada manja* :p . teruja . tapi MakPah macam tak sihat . mimpi saya . mimpi saya malam tadi betul betul buat saya menanges dalam tidur . kalau dah dasar gembeng dalam tidur pun boleh nanges . sob . sob . sob . mudah mudahan MakPah akan sihat dan dilindungi Allah sentiasa . amin .  


0 kaseh sayang :