Sunday, February 13, 2011

  tak kenal maka tak chenta !

Assalamualaikum .


Hai kawan kawan .


Mukadimah entry . pernah tak kamu jatuh chenta ? fall in love .*sambil mata kelip kelip* ceh ! ini bukan entry valentine ok . ini entry jatuh chenta . jatuh hati . tapi keayuan juga turut terjatuh peratusannya gara gara terlalu jatuh chenta . oh ! saya sudah jatuh chenta yang amat . sekali . sangat . pada B U D U ! har . har . har . rasa malu nak tulis saya sudah jatuh chenta pada B U D U .*sambil tutup muka* yela . dulu selalu cakap B U D U itu busyuk . tapi bila tengok housemate selalu makan . perasaan ingin mencuba itu meluap luap . bila dah meluap luap . sekali cuba . fuh ! kenapa sedap sangat rasa B U D U ni ? kenapa makan rasa nak lagi ? kenapa itu ? kenapa ini ? tapi keterujaan saya terhadap B U D U itu telah membuatkan  saya pengsan selama 3 jam kerana pening gara gara terlalu banyak makan B U D U . hiks . bak kata housemate saya dari kelantan :

" akak , orang makan budu sikit je . tapi akak makan macam dah buat kuah ni . siap jilat jilat pinggan . ratah budu lagi . jakun la akak ni . lucu je tengok . "

Har . har . har . rasa malu juga bila orang melihat saya terlalu taksub makan budu sampai jilat pinggan ! cuba kamu bayangkan gadis yang jelita makan B U D U sampai jilat pinggan . agak kiut di situ . KAH . KAH . KAH . mana tak sedap nyah . . . . B U D U dicampur dengan hirisan limau kasturi . bawang . dan cili padi . lepas itu makan dengan nasi yang panas . berlaukkan sardin dan sayur sup . sambil tengok movie pisau cukur . fuh ! terangkat angkat kening kau setiap kali suapan B U D U bersama nasi panas itu masuk ke dalam mulut . kamu pasti terliur kan sekarang . . . . :p serius lazat ! sumpah saya tak tipu .*muka beria* esok kamu pergi kedai cari B U D U dan cuba ok . tapi lepas saya makan B U D U terus terbaring . lepas itu tak bangun bangun . lepas itu nak solat pun tak khusyuk sebab kepala senoneng pusing pusing macam ada keluar bintang . sehingga saat saya menaip entry ini kepala masih di bawah paras kurang siuman . mungkin rasa B U D U yang masin itu buat kepala berpusing pusing . aish . . . . makanan yang lazat itu selalunya tidak baek untuk kesihatan ya pakcik . makcik . . . . tapi esok saya nak makan nasi dengan B U D U lagi . T___T teheee . ini yang dinamakan . tak kenal maka tak chenta . makanan kegemaran saya sekarang adalah B U D U . KAH . KAH . KAH . practise make perfect ! yeah ! saya sayang dea .*tiba tiba*


lebih kurang begini la rupa saya makan B U D U tadi . kiutnyeee la hai . *pengsan*



senyum .


tak perlu kata apa apa .


senyum !


:)


0 kaseh sayang :