Sunday, February 06, 2011

  sungguh enak dimakan begitu saja . . . .

Assalamualaikum .


Melaporkan lokasi azriyani bunaim tika ini adalah di bumi kenyalang yang indah lagi permai . dengan berbekalkan semangat waja dan kental seorang gadis . azriyani bunaim telah pulang lebih awal dari yang biasa . lebih kelihatan gigih dan kental apabila pulang ke unimas dengan menaiki teksi yang tambangnya buat azriyani bunaim menjadi kudukut dan membebel seharian . ringgit malaysia empat puluh ! boleh beli pendrive 4G tau ! poyo la sangat pikir pendrive . ngeh !


Cerita menarik untuk perjalanan hari semalam ? tiada cerita menarik sebab dalam flight duduk dikepit dua orang lelaki cina . taknak cakap ensem ke kiut ke apa . sebab mood saya hari semalam agak aneh . naek flight terus tidur lena macam baby tak hingat kepala terlentuk lentuk ke hapa ! lepas itu sampai airport terus beli mcd . lepas itu terus naek teksi . dalam teksi dengan selesanya boleh makan eskrim sundae cornetto yang lazat ! lepas itu tanpa muka bersalah abes eskrim terus nak tidur lagi . yaRabbi . . . . tapi uncle teksi itu bawak laju laju . sengaja taknak bagi saya tidur lama lama . argh ! saya nak penghawa dingin seperti dalam teksi uncle itu letak dalam bilik bole ? ? ?


Dan hati rasa terharu bila Uncle Bun membekalkan dua buku roti . roti gardenia je pun . tapi sebab duduk di bumi kenyalang yang susah nak cari roti gardenia . . . . maka . roti itu sangatlah berharga dan sayang untuk dimakan ! kalau dah berkulat pun still nak makan . dapat bayangkan tak betapa bernilainya roti gardenia itu buat saya ? hak . hak . hak . 


gardenia . sungguh enak dimakan begitu saja . . . . 



selamat malam kawan kawan . . . .


z z z z Z Z Z Z Z Z


:)


6 kaseh sayang :

bubbLe.7887 said...

ye! ko sgt gigih & b'smangat. heh!
rm40 + rm8 mcm harge pndrive 8gb ak jep. erk?? lupe. (o.O)
tp siyes mahal. pasni sewe kete jep ((=
bekalan roti ko ckup ke? nk lagi? telekung? hee!~ :DD

Azriyani Bunaim said...

hahahaha...eyda!!!!psl telekung 2 senyap2.malu i tau...:P

Afendi Othman said...

nanti soh uncle bun poskan saya butterscoth

Azriyani Bunaim said...

oh!no.no.no.no.no.....xbole! smlm saye nk butterscoth pn xdpt sbb xde! kamu? lgla xdpt. lalala~~~

Afendi Othman said...

takpela..soh mak pah tapaukan kek buah la...hehe

Anonymous said...

mintak tapau kn kek cokolat lg... :)


_N.M.F_