Sunday, August 21, 2011

  ramadhan 21

Kiri dan kanan . atas dan bawah . depan dan belakang . semuanya berpasangan . ciptaan Allah yang sempurna . tapi jika satu pasangan lagi tiada . bagaimana ? goyah ? tak sempurna ? atau bagai dunia ini bergoncang di mata kita . masa inilah kekuatan diuji . bukan sengaja . tetapi sudah tertulis . dan tidak semestinya bila kiri kehilangan kanan . kiri itu hilang tempat bergantung . tetapi kiri itu lebih memiliki kekuatan yang luar biasa yang tidak dipunyai kanan . apa yang penting . percaya pada kekuatan itu . ini bukan entry maen maen . tapi ini entry paling susah saya nak susun ayat bagi kamu paham . gggrrrrrr . 


Uncle Bun cakap ini muka budak tak puasati tak dapat kerepek kegemaran . :p



Ada orang kata blog saya tiada cerita gembira . dan ada orang kata sudah lama tak tengok rupa saya yang terkini . kali ini akan ada cerita gembira . tapi susah nak terluahkan dengan kata kata . mungkin saya perlu lukis . bayangkan . di dalam lukisan saya itu ada seorang budak perempuan . di sebelahnya pula ada seorang lelaki yang kuat . dan di tengah tengah lelaki dan budak perempuan itu ada satu love besar . besar yang amat . sambil tersenyum . saya menggantungkan lukisan itu di dinding bilik . paku kuat kuat taknak bagi jatuh . lelaki itu adalah kekuatan berganda saya . saya ada Uncle Bun yang best . best dea macam makan eskim masa panas mentari tegak di atas kepala . nyaman . lukisan saya terluah melalui kata kata . unik kan . :p



4 kaseh sayang :

Afendi Othman said...

saya tahu kmu kuat..kuatkan hati eh..
:)

popo said...

kiri atau kanan...ade kekuatan nya....huhuhu......

Azriyani Bunaim said...

fendi :

segala2nya kuat. kuat nanges pun ye gak.:p

Azriyani Bunaim said...

popo :

yes! tp saling kebergantungan itu lg menambahkan kekuatan.;)