Thursday, August 04, 2011

  today

Dua tiga hari lalu saya nampak cool bila kawan kawan sibuk cakap pasal kolej dan rumah sewa dalam fb walaupun dalam hati ada sikit sikit macam ribut taufan . tapi hari ini saya rasa macam nak jadi mael lambung pergi serang pengurusan kolej dan paksa diorang bagi saya duduk kolej ! nampak saya macam marah kan . tapi sebenarnya ini adalah cara saya bermanja manja dengan orang . :p 


Dua tiga bulan dulu dalam kepala asek letak harapan tinggi masih tetap dapat kolej setelah buat rayuan . tapi sejak hari ini . harapan itu dah musnah akibat cerita cerita yang buat saya tergugat dan mula memasang strategi yang entah lancar atau tersekat sekat . benda benda macam ni bukan boleh buat maen maen . silap silap haribulan saya ulangalik dari johor pergi sarawak naek flight . baru rasa senang hati nak jaga MakPah . dan yang pasti Uncle Bun susah hati sebab beliau bakal mengalami kejatuhan wang ringgit yang tak penah dibuat orang . ah ! demmm ! kusut masai kepala otak bila pikir pasal rumah sewa . compang camping diri saya bila asek pikir rumah mana yang lebih dekat dan selamat . hamek kau keluar semua simpulan bahasa . 


Ini muka saya nak manja manja dengan orang . nampak legend kan ? :p





p / s : kadang kadang MakPah cakap beliau pun takot tengok muka saya bila marah . saya pun takot tengok muka MakPah bila marah . hiks . ok . sedih bila cakap pasal MakPah .



2 kaseh sayang :

anisidayu said...

mak pah ok yani?

Azriyani Bunaim said...

ok ckit.cume muntah2 lg n xlarat nk bergerak.